Păreri Salman Khan

Ordonează după
Daniela pe 06 Octombrie 2008 18:23
Ma surprinde vestea asta,Ash va juca k Salman dupa ce a fost suparata pe el atata vreme...sper ca iertarea ei a fost din suflet;;)da Salman a fost in 2004 in Romania,asta se stie de mult timp numai e o noutate ca Salman ne-a vizitat tara...filmul s-a numit Kyon Ki,va asigur ca e super frumos;)
0 0
salludan pe 05 Octombrie 2008 16:12
da intradevar..salman va juca cu aiswarya
0 0
Laura pe 04 Octombrie 2008 13:46
Veste bomba pt fanii lui Salman Khan:Aishwarya Rai va juca pe viitor cu Salman.se pare ca Salman s-a impacat cu toata familia Bachchan, si chiar si k Aishwarya:).sa vedem ce o sa iasa:)pupici
0 0
TreadeR Andrei pe 04 Octombrie 2008 01:44
fetelor stiti ca a fost salman khan in romania ? Chiar a si filmat ;).
0 0
mihay pe 02 Octombrie 2008 16:59
salman khan e cel mai bun acort de filme indiene.....am vazut aproape toatele filmele lui si sunt super tari....la toate filmele lui la final trebuie sa-ti dea lacrimile....si muzica lui este super.......
0 0
mema khan pe 23 Septembrie 2008 16:35
LOVE YOU,SALMAN KHAN.
0 0
gheorghe ionela pe 22 Septembrie 2008 14:12
buna cei care il iubesc pe sallu nu-i asa ca e un actor fermecator practic numai este nimeni ca el este sexi si foarte comic cand vrea acest lucru joaca foarte bine in rolurile pozitive dar si rolurile negative cum ar fi tere naan arata mortal in acel film si logic el arata mortal oricum ar cuceri orce femeie la felul cum arata la cei aproape 43 de ani nu stiu care actor ar arata la fel de bine ca el te sarut sallu fana ta ionela.
0 0
cristina pe 22 Septembrie 2008 09:57
sallman khan este cel mai frumos si cel mai tare actor imi place cum joaca si cxum se bate
0 0
Mihaela Urse pe 21 Septembrie 2008 13:06
Salman khan estte actorul meu preferat astazi este filmul Love Guru care-mi place asa de multtttttt .te pop salman khannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn:-*:-*:-*.am 9 ami si ma numesc mihaela dar prieteni imi spun miha sunt din orasul Braila si din localitatea Braila:x ;x:x:x:x
0 0
gEo pe 17 Septembrie 2008 18:33
Videoclipul e din Grav:Pride and honour....pe romaneste "Mandrie si onoare".filmul e super...alaturi de Salman mai joaca fratele sau Arbaaz Khan,Shilpa Shetty etc...pupic Salman Khan esti cel mai tare...
0 0
lespezianu florin pe 17 Septembrie 2008 13:22
va rog frumos intrati aici http://www.220.ro/salman_khan-67430.html si cine stie din ce film este acel video-clip il implor sa intre pe id meu de messenger plm_baiatu_cu_idle si sami spuna si mie cum se numeste ... va rog din toata inima daca stii cum se numeste spunetimi si mie ! multuesc
0 0
carmen pe 16 Septembrie 2008 09:51
imi place Salman Khan ffffffff mult e un actor fffff bun , danseaza minunat, joaca super si este un tip de milioane, adica daca ai nevoie de el e langa tine neconditionat, am aproape toate filmele lui , multe melodii din filmele lui, desi nu canta el , mi-as dori sa cante el melodiile ca are voce buna,(canta in trei filme:babbul, hello brother si chal mere bhai), este cel mai bun actor de la bollywood, frumos, aratos si cool. daca vreti sa vb despre el , id-ul meu este carmen_todea2008.apropo astrologii i-au prezis ca nu se va casatori anul acesta si ca nu ii e scris sa fie sot, sper sa se fii inselat.
0 0
ionela pe 15 Septembrie 2008 13:24
buna fani a lui salman khan am citit un mesaj in care scria ce inseamna chupke inseamna pe furis daca ai vazut fimul mama cu orce pret.Sunt o mare fana a lui Salman khan practic nu mai este nimeni ca el ata la inteligenta cat si la frumusete dar cel mai important este ca are o inima de aur nu este deloc avar as dori sa mai bage filme cu el la antena 1 si la b 1 tv sun inebunita dupa melodiile indiene cu el am numi aproape 70 de melodii cu el din fime inregistrate ii urez multa firicire pe viitor si pe plan profesional te iubesc Salman khan pupici.
0 0
ionela pe 15 Septembrie 2008 13:24
0 0
Loredana Bucur pe 10 Septembrie 2008 22:10
Dupa parerea mea nu poti descrie in cateva,cuvinte ce sa mai zic si totusi in doua cuvinte e BARBATUL IDEAL din toate punctele de vedere.
0 0
palfi razvan pe 08 Septembrie 2008 21:53
dupa parerea mes este cel mai bun actor din India. ma uit numai la filmele care il au ca si actor principal. este cel mai bun impreuna cu aishwarya rai. au filme superbe impreuna. the best
0 0
georgiana pe 03 Septembrie 2008 14:27
Buna!Am vazut filmul "Dragostea invinge" nu am ce sa iti spun,esti exceptional,joci atat de bine.Mie imi place cum joci.Sincer iti spun.

Succes in continuare la filme dar si la fete ca cred ca iti plac.

0 0
georgiana pe 03 Septembrie 2008 14:20
Buna!Mie una imi place cum joaca chiar am cateva filme indiene cu el de exemplu filmul "Jur sa te cuceresc" cand el joaca in rolul unui nepot care mosteneste de la bunicul sau o mare avere si cand fata il cucereste pe el aratandu-i cat de mult il iubeste si nu il iubeste doar ca are banii,ci doar de el s-a indragostit,nu de baniii lui.
0 0
dana pe 02 Septembrie 2008 19:38
Am zarit si eu mesajul lu Beatrice si chiar m-a facut sa rad...draga,se vede cata pasiune pune Salman in filmele sale...Shahrukh doar dramatizeaza!e un bun actor SRK,m-am uitat si eu la filmele lui dar nu mi se pare nimik iesit din comun..nu mi-a trezit nici un sentiment...deci pt mine tot Salman va ramane cel mai tare indiferent de ce spun altii...atat salman cat si shahrukh sunt actori soper buni dar tot pe preferatul meu il voi considera cel mai tare:)
0 0
Laura pe 01 Septembrie 2008 14:12
Ce bine ar fi daca mireasa lui Salman ar fi Priyanka dar n-am vazut nicaieri asta...spune-mi tu unde ai vazut ca scrie?desigur,mi-ar place foarte mult se potriveste de minune cu Priyanka,dar daca el o iubeste pe Katrina,ma bucur de asemenea ca se casatoresc...daca ea e fericirea lui ma bucur,merita sa fie fericit...ii doresc multa fericire si tot binele din lume:*:*:*
0 0
SallDan pe 01 Septembrie 2008 09:18
Am citit cum ca Salman Khan a cerut-o in casatorie pe Priyanka Chopra deaorece Ktrina este prea ocupata si nu vre sa se insoare...:O este adevarat..???
0 0
mihaela pe 31 August 2008 16:48
i'm in love with SALMAN KHAN!!!:*:x:*:x:*:x:*:x.E CEL MAI BUN ACTOR DE LA BOLLYWOOD!!!
0 0
covaci andreea pe 28 August 2008 17:44
imi place foarte mult de el,il ador,daca lasi vedea in realitate cred ca as muri.este foarte frumos si simpatic:-*:-*:x:x:x
0 0
dana pe 26 August 2008 14:43
Daaa,Salman Khan e cel mai tareee:X:X:X:.apropo la National TV urmeaza SHAADI KARKE PHAS GAYA YAAR cu Salman Khan si Shilpa Shetty.Am aflat ca Salman se va insura cu Katrina Kaif anul viitor,sper ca ea sa fie cea potrivita pt el,le doresc multa fericire,intelegere si copiii pe care sii doreste Salman.In legatura cu cearta dintre Salman si Shahrukh chiar imi pare rau,dar asta e...oricum Salman pt mine e cel mai tare si indiferent de premii,actorul bun se cunoaste,se vede k joaca cu sufletul si nu pt bani ci pt fani...kiss.e tare filmu GOD TUSSI GREAT HO
0 0
voineagu maria pe 25 August 2008 15:51
i love you.... salkman kan
..

0 0
bogdanraul pe 23 August 2008 17:28
Esti suuper omule.
0 0
POPA LAURA pe 22 August 2008 16:58
SUNT FOARTE FRUMOASE FILMELE INDIENE CU SALMAN KHAN PE INTERNET NU SE POATE DA
0 0
prya pe 22 August 2008 16:48
sa stiti ca baiatul asta e nemaipomniet shi foarte frumos eu una la filmele lui plang adik la orice film shi in primul rand e tare are o voce tare shi e foarte frumos eu daca eram mai mare shi din india ma luptam sa fiu cu el oricum e frumos asa ca nu aveti ce sa ziceti!!!
0 0
gheorghe ionela pe 22 August 2008 11:31
sunt o mare fana a lui salman khan imi place mult de el este cel mai tare actor.este bestial am urmarit toate filmele cu el dar as dori sa se difuzeze la antena1 filme cu el sun inebunita dupa filmele indiene mai ales daca joaca el nu mai ontrebuie nimic altceva.
0 0
samy pe 21 August 2008 19:11
salut, nu credeam k sunt atati d multi fani, si mai ales din toate judetele...si eu sunt o fana de-a lui salman, pur si simplu sunt innebunita dupa filmele lui, este un supertip si o dovedeste in fiecare moment. apropo, asa este salluDan salman nu s-a despartit de katrina, dimpotriva, anul viitor se va casatori cu ea, a declarat chiar el intr-un interviu sau articol cv de genu. dc are cineva god tussi great ho mi-l trimite si mie cv? dc aveti... plz...id-ul meu samy_k89. sau dc aveti sa ma intrebati si pe mine ceva sunt aici.
0 0
valina pe 20 August 2008 13:10
lumeeee in "Rivalii indragostiti" a jucat Shahrukh Khan, si in nici un caz Salman Khan, oricum, ambii sunt scumpi, probabil unii dintre putinii buni actori care mai exista la ora actuala.
0 0
mari pe 18 August 2008 11:37
salman khan este cel mai iubi actor dua arerea mea.toata lumea il cunoaste aseara la dat la filmul indiana no sa te uit niciodata el a lans cu adevarat in film.
0 0
apetrei cristina pe 16 August 2008 20:28
Hi,he is a very nice boy and very cool.i love him very much!
0 0
salluDan pe 15 August 2008 19:40
salut..apropo Salman khan nu sa despartit de ktrina a fost doar o confuzie dupa cearta dintre Sallu si Shahrukh....cei doi se vor casatori...si formeaza un cuplu excelent..dar totusi..imi spune si mie cineva unde se mai transmit mai des file indiene in afara de National TV????:D
0 0
DULF VOICHITA pe 14 August 2008 15:10
E UNICUL ACTOR CE A-MI PLACE NESPUS DE MULT.ARE TOATE CALITATILE.MI-AR PLACEA SA AM POSIBILITATEA DE AL VEDEA MACAR DE LA DISTANTA.SI DUPA ACEEA POT MURI LINISTITA.
0 0
georgiana-elena pe 12 August 2008 17:28
buna ,numele meu este georgiana si sunt fana salman khan . imi plac filmele lui vocea lui ,sunt fana salman khan de la varsta de 7 ani cand am vazut un film cu el . ce pot spune despre el este k il admir foarte mult si il iubesc foarte mult si mi-as dori foarte mult sa il cunosc sau cel putin sa vb cu el macar o data . acasa la scoala tot timpul vb despre salman khan . cei care au poze cu salman khan sau filme au id-ul meu geo_92_sweet08. i love salman khan
0 0
colac petronela pe 11 August 2008 04:53
super cel mai frumos destept si inteliget cel mai bun actor pooop namasti imi placi mult
0 0
nedelcu ana pe 09 August 2008 11:21
imi plac filmele indiene in special lucky este favoritul meu
0 0
cerasel pe 06 August 2008 21:25
salve ptr toti fani. actualmente sint in italia--roma de ceva ani dar cind eram acasa aveam multe filme cu Salman Khan. e bun ce sa mai vb in toate filmele te uimeste cu dansul,bataile si scenele de dragoste. sa nu uitam costumele si peisajele care sint de vis.aici in italia e greu sa cumperi filme indiene ptr ca nu sint in magazine doar daca faci comanda in functie de actori sau regizori.si sa stiti ca nu costa ca acasa, aici ajung 15-20 euro la naiba dar cui ii place sufera:).....id meu ptr cei ce vor sa stea de vb.ms mult.zeus.hellboy@yahoo.com. ciao a tuti
0 0
bogdan raul pe 05 August 2008 22:17
esti cel mai cel mai bun
0 0
laura pe 05 August 2008 17:54
Mda...auzi draga Beatrice,Salman este un foarte bun actor...la fel de bun k Shahrukh si k toti ceilalti...numai k e o diferenta nu este asa de arogant k altii...si el pune suflet in ceea ce face si comediile sunt specialitatea lui a lui Shahrukh dramele...si de aceea ii iese mai mult in evidenta milogeala lui Shahrukh...deci daca nu iti mai place de Salman nu trebuie sa zici k vai draga doar un actor bun...ci e foarte bun la fel k si ceilalti...si daca ai fi vazut filmul Kyon Ki tear fi impresionat Salman te asigur...e unul dintre actorii care a venit in Romania si il apreciez...apropo Salman nu sa despartit de Katrina Kaif...totul a fost o confuzie...cel putin asa am auzit sper sa nu gresesc...am mai auzit k cei doi sau logidit si urmeaza la sfarsitul anului 2008 sa se casatoreasca...scz de mesaj Beatrice...dar mesajul tau trebuia sal pui pe acel forum a lui Shahrukh...nam nimik k… citeşte
0 0
macovei lenuta pe 04 August 2008 14:15
mie imi place la nebunie de salman khan...toate filmele lui imi plac...dar mai ales cum canta...as vrea sa-l vad...:):D
0 0
ana pe 04 August 2008 13:42
salman khan esti cel mai tare!!!!!! nu pierd un film cu tine . asi vrea si eu id tau pt a pute vb mai bine. esti cel mai taer ,esti cool. asi avea si yo o intrebare daca pote sa imi raspunda cineva. care e norocosa fata care iti e iubit ?????????? cesamai sunt fanu ta nr 1 te iubesc ,arati super beton te admir mult asi vrea sa sti ca in Romania ai multi fani nr 1 sunt eu
0 0
carmen pe 03 August 2008 15:17
Desi nu ma bucur ca s-a despsrtit de Katrina, nu ma bucur pentru Salman ca sufera inca o data, am presimtit ca relatia asta nu v-a functiona si ca Katrina se foloseste de el ca sa fie cunoscuta. Din pacate asa s-a intamplat. Imi pare rau pentru Salman ca e un tip de milioane, dragut , talentat, bun la suflet si nu merita asta, din nou.Dar sa speram ca v-a trece peste asta fara sa sufere prea mult . Salman iti doresc sa ai noroc si fericire si sa-ti gasesti fata potrivita pentru tine.
0 0
Beatrice pe 01 August 2008 16:06
Adevarat.. Salman Khan este un actor bun. Doar bun. Dar nu se poate compara cu acorii de genul Shahrukh sau Govinda.. Are filme fooarte dragutze. in Special cu actritze la fel de dragutze... Priyanka Chopra,Rani,Preity,Kareena Kapoor. Spunea cineva despre un videclip filmat in Romania.. Este din Kyon Ki. Melodia nu e cine stie ce.. Nici fetitza aia ..Maya nu era cine stie ce[:-j]. La inceput il adoram pe Salman. Vazusem aproape toate filmele.. pana cand l'am descoperit pe Shahrukh. In adevaratul sens al cuvantlui. Uitati'va la filmele lui.. nu o sa mai vedeti atata pasiune niciunde.
0 0
Macovei Corina pe 01 August 2008 00:26
vai!!!!!!!!!!!!!!!!! il iubesc pe Shalman Khan! :X... are cineva id-ul lui? ;)) :*:*:*
0 0
scorpya pe 24 Iulie 2008 15:38
Salman Khan chiar este un actor de nota 20 plus...mie una nu-mi placeau filmele indiene...dar cand am vazu tintamplator o secventa cu el mi-a atras atentia si m-am uitat...in prezent am peste 20 de filme cu ele...deci trageti voi concluzia...si Shahrukh Khan este bun...dar nu ca Salman Khan.
0 0
keresztesi noemi pe 23 Iulie 2008 00:31
dupa parerea mea salmankan este cel mai bun actor din lume
0 0
melania violeta pe 20 Iulie 2008 21:26
din partea mea este cel mai tare actor . bineinteles alaturi de varul lui . e bestial . cine este cel mai mare fan al lui il rog sa intre pe email-ul meu .
0 0
simy dulcik pe 19 Iulie 2008 00:01
parerea mea este ca salman khan este cel mai frumos barbat din toate pctele de vedere , are corp , are .... tot ce-i trebuie unui barbat , nu pot spune k m-am indragostit de el , kiar dak ar fi aja sa fim realisti...una k mn si unu k el... :))...il admir enorm de mult .... kiar si knd nu o mai fi in putere tot cel mai bun va fi...s-o tina tot aja , din ce in ce mai bn de fapt.ay love salman khan.
0 0
Go 1 2 3 4 5 ... 17 18 19

Spune-ţi părerea despre