Luminita pe 26 Februarie 2009 16:13
Iasi-ul ni l-a dat ca sa il apreciem...e pierderea noastra daca nu stim sa facem asta...Poate e un mod egoist de a gandi, dar ma bucur ca acum are spectacole in Bucuresti si nu in Iasi. E o placere sa merg la teatru si sa il vad cum se transpune in diferite roluri, cum pune pasiune in scena si cum ne face sa traim intens in salile de spectacol. Cred ca in viata de zi cu zi este un om foarte sensibil, caci numai un astfel de om ar putea interpreta rolurile in modul in care el o face! Ar fi o onoare pentru mine sa il cunosc!
5 1
Eva pe 02 Aprilie 2007 14:18
Marius Manole este unul dintre cei mai buni actori ai scenei bucurestene . Pe langa talentul si daruirea sa (fiind un veritabil "turnesol" teatral ), ambitia de a reusi sa se afirme fara compromisuri artistice este remarcabila. Cu siguranta va deveni un etalon al performantei .
5 1
Ana pe 24 Noiembrie 2008 16:02
Daca rostul unui actor este sa trezeasca in noi nevoia de autocunoastere, sa rascoleasca lacrimile retinute de conventional, sa simtim ca putem fi liberi, sa radem si sa plangem pe un scaun de teatru,atunci Marius isi cunoaste cu adevarat rostul. Nu stiam mai nimic despre domnia lui cand am vazut piesa " inima de caine" - total intamplator. De prisos sa mai spun ca am reinviat putin in aceea seara, ca pentru prima oara dupa mult timp pe un scaun de teatru am fost oarecum "fortata" de ceea ce se transmitea de pe scena sa vad cu INIMA si nu cu gandul analitic.Se pare ca Marius a avut marele DAR, de a-si gasi (chiar si intamplator asa cum declara odata ) drumul in VIATA... singura noastra teama ramane aceasta, ca orice flacara vie se mistuie din pacate in timp scurt. deci dragul nostru Marius , ai grija de tine. te vrem la fel de TOTAL , dar nu numai pentru acum , ci si pentru copiii… citeşte
4 1
Iulya pe 25 Noiembrie 2006 14:00
MArius este unul dintre cei mai talentatzy tineri atcori!!!Am avut ocazia sa il vad in toate piesele jucate la Teatrul Maria Filotti din Braila!!!a vut nijte roluri pe care le-a interpretat perfect!!Mai ales cela din PLAJA,DREPT CA O LINIE si nu in ultimul rand in ANGAJARE DE CLOVN!!!MULTA BAFTA IN CONTINUARE!!!
4 2
Andra pe 14 Iunie 2007 22:21
e fenomenal.
Eu l-am vazut si astazi pe strada ,fuma foarte fin din tigara , are talent si se vede foarte bine,poate juca atat de bine in roluri diferite.
Tine-o tot asa Marius!!
mult noroc si succes in continuare:)

3 1
Emma pe 13 Mai 2007 02:43
talentat om.....cand e pe scena da ce e mai bun din el....bv marius....si felicitari pt gestul de la sibiu...nu multi,poate nici unul nu ar fi avut tupeul tau....
in angajare de clown este bestial...il ador.....!!!!=))

3 1
Delliasi pe 12 Aprilie 2007 23:44
Manole? Manole este un om cu totul deosebit , un model pentru mine personal ce continua sa uimeasca cu fiece rol al sau. Citesc cu mare interes fiecare articol / interviu despre / cu el si remarc o modestie rar intalnita in ziua de astazi, modestie afisata natural avand in vedere ca "drumul" lui a fost mult mai greu decat lasa sa se vada. Ii doresc sa aiba parte de pretuirea celorlalti pe cat efort depune in piesele sale, caci astfel voi sti ca e intr-adevar bogat sufleteste.
3 1
Radu Teodora pe 02 Ianuarie 2007 20:45
Un actor cu multe calitati. Talentat, sensibil si mai ales deschis publicului pentru care joaca. Traieste doar pentru teatru si lucrul acesta este evident. La specatcole are aceea sclipire in ochi cu care cucereste pe oricine. Lacrimile din ochii lui Marius prezente si ele la fiecare spectacol au devenit o amprenta a lui(sau poate e doar parerea mea) dar cu siguranta e felul sau de a-si exprima sensibilitatea pe scena.O persoana realista cum rar mai intalnesti. Iubeste mult publicul din Braila si asta se vede dupa spectacole cand trebuie sa dea autografe si cu rabdare scrie pentru fiecare cateva randuletze. Te salut Marius de aici de la Braila( asha cum ai spus si tu: "de unde oamenii te mai saluta pe strada, te mai cauta, te mai iubesc". De aici "de unde Dunarea nu le-a rapit oamenilor dreptul de a ramane oameni". SUCCES in continuare!!! si sa ai parte numai de lucruri bune.
3 1
Radu Teodora pe 08 Decembrie 2006 13:36
Este un actor foarte talentat si foarte sensibil. Transmite din sensibilitatea sa si publicului. Este un actor care daca nu vom avea grija de el va disparea. Felicitari pentru spectacolele pe care le faci la Braila. Bravo Marius. Te asteptamla Braila de fiecare data cu nerabdare. KISS
3 1
Cristina pe 24 Octombrie 2006 21:47
Marius este fenomenal...te face sa plangi de bucurie, sa simti exact ceea ce vrea sa transmita...e senzational, e maret. Evident ca in spatele unui asemenea talent actoricesc nu putea sa stea decat o persoana modesta, fara fite, un om mare.
3 1
Raluca pe 19 Octombrie 2006 22:47
Marius este magic. Cred ca toti romanii ar trebui sa stie ca exista Marius Manole si ar trebui sa mearga sa vada piesele in care joaca. Trebuie sa ne mindrim cu el.
3 1
Radu Teodora pe 11 Decembrie 2006 07:33
Sambata 09.12.2006 a fost ultima reprezentatie a spectacolului ,,Drept ca o linie''. Un spectacol impresionant depre viata. A fost special dar s-a terminat. Imi pare rau dar il asteptam pe Marius cu ceva nou si poate cine stie, mai bun. Felicitari pentru ultima reprezentatie a personajului Paulie.
2 0
lombardi alexandra pe 07 Octombrie 2006 18:04
l-am vazut pe marius manole in drept k o linie si in angajare de clovn si pot sa spun sincer ca este cel mai bun actor la 25 de ani din cati am vazut.acum cateva zile am vazut angajare de clovn siam stat la sfarsit ca sa-i cer un autograf si a vb atat de frumos cu noi...spredeosebire de alti actori care dupa ce ca nu se prea pricep sa joace mai au si o groaza de fitze in cap.....asta nu e bine pt ei.....dar,asta e parerea mea....
2 1
mariana.popescu pe 14 Aprilie 2006 14:17
Este un actor incredibil. L-am vazut in"Visul unei nopti de vara" la Teatrul National si in "Angajare de clovn" la Teatrul de Comedie.
Foarte sensibil in "Angajare de clovn",si desi personajul jucat de el, Nicollo, era cel mai rau, te face sa traiesti pesonajul.Era foarte emotionat la sfarsitul spectacolului, extrem de sensibil.Pe masura ce mai vad un spectacol cu el imi dau seama ca nu pot sa spun in care imi place mai mult pentru ca in toate este minunat.Cred ca trebuia sa-i fie acordat premiul pentru cel mai bun actor din partea UNITER.Are o adresa de mail?

2 1
Radu Teodora pe 11 Decembrie 2006 07:35
Am uitat sa va intreb daca Marius Manole are vreo adresa de e-mail. Daca are as dori si eu. Trimiteti-o pe adresa mea de mail theoblackyrock. Va multumesc pentru intelegere.
1 0
natya pe 21 aprilie 2012 19:14
O gasiti pe pagina lui de facebook.
Magjames pe 21 Decembrie 2009 21:02
e exceptional!
Marius e super ca om si exceptional actor!
PS: e nascut in 1978 nu in 1976 :)

1 1
Adi pe 12 Ianuarie 2009 02:58
Sunt onorat sa-l cunosc personal pe Marius. Eu spun asa: Nu e Dumnezeu dar e MARIUS MANOLE! Asta cred ca spune totul.
1 1
Radu Teodora pe 02 Ianuarie 2007 20:17
LA MULTI ANI! pentru noul an si fie ca acest an sa fie mai bun sau macar la fel de bun ca celalalt pentru tine Marius. Te asteptam la bRaila mai des decat anul ce tocmai a trecut si cu piese si mai multe.
1 1
user-635a70a405028 pe 27 Octombrie 2022 14:57
Domnule Manole sunt Nelu Leuca și vă admir și apreciez munca .Semănăm și la înfățișare și sunt născut tot în 4.oct 1968 .V-am trimis romanul și volumul de poezii :Poezia iubirii pe adresa Teatrului Național .Mi-a fost confirmat că se află la poarta teatrului .De asemenea am trimis și doamnei Oana Pellea .Vă rog să-mi confirmați la adresa nelu.leuca2015@gmail.com .Am fost prezent pe 20 oct la piesa Oscar și tanti roz de la Cluj .Succes dvs și doamnei Oana pe care o admir din anii '90 .
0 0
blacksea_rider pe 21 Mai 2022 16:42
Marius Manole...cati actori cu acest nume au profil pe cinemagia?
0 0
healtheworld pe 01 Noiembrie 2012 16:55
Marius Manole e omul care m-a facut sa indragesc teatrul!
0 0
MissBlossom01 pe 05 Iulie 2012 16:30
Am fost la cateva spectacole de la TNB in care a aparut, si te cucereste pe loc; te face sa revii la teatru.
M-a facut sa inteleg teatrul din ce in ce mai mult, sa il apreciez mai mult si sa imi creasca interesul cu privire la arta asta VIE, ca pana la urma asta e. Mi se pare extraordinar cum actorii se transforma cu atata iscusinta pentru a oglindi societatea noastra si pentru a invata publicul (ala care mai e atent, ca romanii...deh) lucruri noi, lectii de viata.
In interviurile pe care le acorda e mereu sincer, nu se teme sa spuna lucrurilor pe nume. Cred ca toata lumea apreciaza asta la el.

Apreciez tot ce faceti voi si tineti-o tot asa!

Ah si, lasa-te omule de fumat

0 0
alex_il_fenomeno pe 28 Aprilie 2012 18:43
un om deosebit , un actor de teatru , lucru care se simte in toate prestatiile sale , ce iti transmit atat de multe emotii , cum putini mai fac in ziua de azi ! la cat mai multe filme !
0 0
xerses pe 27 Aprilie 2012 16:42
Un actor model....As vrea sa-l vad in mai multe filme...
0 0
MissBlossom01 pe 20 iunie 2012 21:29
Il poti vedea mai des la Teatrul National din Bucuresti :) joaca in multe piese bune.
natya pe 21 Aprilie 2012 19:17
Unic!!
Imi place Manole (asa cum el vorbeste cu si despre sine) si ca actor, si ca aparitie in mass-media. Gratie lui si a interpretarilor sale de exceptie, a emotiei si sensibilitatii sale, am revenit la teatru, fiind destul de dezamagita de multe piese din teatrele bucurestene. "Inima de caine" si "Oscar si Tanti Rozx" au fost niste revelatii pentru mine. Marius este omul potrivit la locul potrivit, daca nu este prea putin spus despre profesionalismul si talentul unui actor. Iti multumesc, Marius!
0 0
blackmore pe 14 Aprilie 2020 00:58
Un fel de forma inferioara de viata din subspecia #rezist lipsita de orice fel de forma de talent